Door de ogen van een stagiaire

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Al enige tijd geleden heb ik ontdekt dat ik energie krijg van het contact met mensen. Familie, vrienden en kennissen maar ook mensen die ik nog niet ken, nieuwe contacten. Samenwerken, kennis delen, ideeën uitvoeren en werken aan doelen en dromen.
In deze praktijk- en afstudeerfase van mijn opleiding Vaktherapie Beeldend geeft Cerato mij een kans om mij voor te bereiden en ervaring op te doen in de praktijk.
Binnen de stichting is er een multidisciplinair team werkzaam die elkaar goed aanvoelen en aanvullen als het gaat om de begeleiding en behandeling van kinderen en jongeren.
Als stagiaire voel ik mij welkom en merk ik dat vertrouwen en veiligheid bieden aan de kinderen en jongeren op nummer een staat.
Cerato werkt professioneel en is zeer betrokken bij de kinderen, jongeren en hun ouders/verzorgers. Binnen deze professionele, betrokken manier van werken kan er ook een veilige, ontspannen huiskamer sfeer worden gecreëerd waarin flexibiliteit een plaats heeft. Cerato staat open voor nieuwe aanvullingen binnen het team wat betreft verschillende vakgebieden en reflecteren met regelmaat op de gang van zaken en mogelijkheden tot verbetering.

Karianne[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]